Tuesday, January 16, 2007

Listan:

Fyra arbeten som jag har haft i mitt liv:
1. P-nisse
2. IT-nöörd
3. Turistnöörd
4. Deli-nöörd

(fråga int, vet inte varför jag kände mig nöördig just nu)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Priscilla, queen of the desert
2. Good Will Hunting (det var en tid i mitt liv...)
3. Sagan om ringen - trilogin
4. Lion King

Fyra städer jag har bott i:
1. Helsingfors (torde väl inte räknas om jag ännu bor här)
2. lilla London, UK
3. lilla Iroquois i Canada
4. lilla Kilo i Esbo
5. diverse små skrubb och hotell under min världenrunt-resa :)

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Weeds
2. QAF
3. Pako (Prison Break)
4. aaaargh, började just följa med Desperate Housewives och är redan hooked.

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Japan
2. South Africa (pånytt)
3. tillbaka till SE Asia
4. Alaska

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. www.hs.fi
2. www.mobil.se
3. www.gmail.com (okej, den var dålig)
4. www.pandora.com

Fyra favoriträtter:
1. allt med färskpasta
2. nästan allt italienskt
3. en god fransk löksoppa
4. nästan allt me choko ;)

Fyra ställen där jag trivs:
1. hemma under täcket
2. på stranden (när det inte regnar, nångång på sommarn även i regnet)
3. på en skön soffa me en god drink (eller bra sällskap)
4. i badkaret

-tack ted o marika för utmaningen

No comments: